Medijske inicijative

“Alma Quattro” odbila da štampa bilborde #DaSeVidiN1

MediaSfera

 

 

Kompanija za spoljno oglašavanje “Alma Quattro” odbila je danas da štampa billborde za kampanju #DaSeVidiN1.




Nakon inicijalnog kontakta i rezervacije određenog broja lokacija u Beogradu ovoj kompaniji su dostavljena rešenja za štampu. Sama rešenja ni na koji način nisu uvredljiva, već smo jednostavno postavili pitanje “Kome smeta #DaSeVidiN1 odmah i svuda”, uz konstataciju da državni operateri troše novac svih građana.

Po prijemu gotovih rešenja u utorak pre podne, iz kompanije “Alma Quattro” dobili smo odgovor da će njihovi pravnici razmotriti ove poruke i da će nam se javiti.

Odgovor smo čekali skoro 48 sati i u telefonskom razgovoru dobili obrazloženje da kampanja neće ići, jer oni “ne žele da ulaze u konflikt” i da se “stavljaju na stranu”.

Zahtevali smo od te kompanije i pisano obrazloženje ovakve odluke i još ga čekamo, kaže se u saopšenju N1.

OEBS prati spor kompanija Telekom i Junajted medija

Misija OEBS-a u Srbiji pomno prati pitanje spora izmedju kompanija Telekom i Supernova sa jedne i Junajted medija sa druge strane i spremna je da se sastane sa svim stranama koje su „uključene kako bi od njih saznali više o izvorima njihove zabrinutosti“, saopštila je ta misija.

Kako prenosi N1 misija OEBS-a u Srbiji je navela da se zalaže za pluralizam na medijskoj sceni, podržava slobodnu uredjivačku politiku i radi na stvaranju što je moguće inkluzivnije medijske sredine sa jednakim mogućnostima za sve medijske izvore.

Misija OEBS-a je navela da je i sa njihovog kablovskog provajdera izostaje program N1 televizije, koja im je „jedan od izvora informisanja“.

Sloboda izražavanja i medijska sloboda predstavljaju ključna načela u okviru mandata Misije OEBS-a u Srbiji, a Kancelarija predstavnika OEBS-a za slobodu medija takodje prati ovaj slučaj sa dužnom pažnjom, naveo je OEBS, prenosi N1.




Kategorije