MediaSfera
Prema godišnjoj listi najtraženijih pojmova kompanije Gugl za 2019. godinu, građani Srbije su na Gugl pretraživaču najčešće pretraživali aktuelne serije, rijaliti programe, kao i sportske događaje, saopšteno je danas.
Prema listi koju je objavio Gugl najpretraživaniji pojam u Srbiji ove godine bila je „Zadruga“, a slede „Pad berlinskog zida“ i fudbalska utakmica Srbija – Portugal.
Sledeći na listi najviše pretraživanih pojmova su košarkaško FIBA svetsko prvenstvo, serije „Igra prestola“ i „Žigosani u reketu“, zatim Australian Open 2019.
Serije „Ubice moga oca 3“ i „Senke nad Balkanom 2“ su takođe visoko kotirane po broju pretraživanja, i nalaze se na osmom i devetom mestu najtraženijih pojmova.
Evrovizija se nalazi na više lista kompanije Gugl, kao deseti najpretraživaniji pojam, na četvrtom je mestu najpretraživanijih događaja a na prvom je mestu među najpretraživanijim festivalima i sajmovima, ispred Beer Festa, Exita, Festa kao i Sajma automobila u Beogradu 2019. godine.
Među deset najpretraživanijih događaja čak šest je sportskih – utakmica Srbija-Portugal je na prvom mestu, slede košarkaško FIBA svetsko prvenstvo i teniski turnir Australijan open na petom i sedmom mestu Vimbldon i Rolan Garos, dok je na desetom mestu utakmica Crvena zvezda – Jang bojs, saopštio je Gugl.
Na listi najpretraživanijih događaja nalaze se, osim Evrovizije, i Beer Fest na šestom mestu, Exit, koji je na osmom mestu i Uskrs 2019, koji je na devetom mestu najpretraživanijih događaja.
Najpretraživanije serije na Guglu u Srbiji su „Igra prestola“, „Žigosani u reketu“, „Ubice moga oca 3“, „Senke nad Balkanom 2“ i „Černobilj“.
Na listi najpretraživanijih serija nalaze se i „Pogrešan čovek“, „Besa“, „Crveni mesec“, „Pet“ i „Kralj Petar Prvi“.
Prema Guglu, najpretraživaniji filmovi bili su „Balkanska međa” i „Južni vetar”, dok su u vrhu liste „Džoker”, „Bilo jednom u Holivudu” i „Osvetnici: Kraj igre”.
Dodaj komentar