Pop kultura

Gujon: Strip „Dobro došli na Kosovo“ među najprodavanijim istorijskim stripovima u Francuskoj

MediaSfera

 

U Francuskoj je objavljen strip „Dobrodošli na Kosovo” s ciljem da se glas srpskih žrtava čuje svugde na Zapadu, saopštio je osnivač humanitarne organizacije „Solidarnost za Kosovo” Arno Gujon.




Gujon je na svom nalogu na „Instagramu” naveo da je njegova organizacija podržala štampanje stripa koji prati život mladog Dimitrija, koji se iz izbeglištva vraća na Kosovo neposredno pre pogroma nad Srbima 2004. godine.  Ova romansirana drama je sačinjena od realnih događaja i pokazaće francuskoj publici nedavnu istoriju Balkana iz drugog, manje pristrasnog ugla. Posle knjiga i časopisa, dokumetaraca i predavanja, ovo je još jedan korak napred, sa ciljem da se glas srpskih žrtava čuje svugde na Zapadu.

„Ova romansirana drama je sačinjena od realnih događaja i pokazaće francuskoj publici nedavnu istoriju Balkana iz drugog, manje pristrasnog ugla. Posle knjiga i časopisa, dokumetaraca i predavanja, ovo je još jedan korak napred, sa ciljem da se glas srpskih žrtava čuje svugde na Zapadu”, napisao je Gujon, prenosi Tanjug.

Arno Gujon

On je naglasio da se, odmah po objavljivanju, strip „Dobrodošli na Kosovo” našao među najprodavanijim istorijskim stripovima u Francuskoj.

Gujon je na „Instagramu” objavio i fotografiju na kojoj u rukama drži strip i čestitao ekipi koja je radila na projektu, na čelu sa Nikolom Mirkovićem.




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .