Pop kultura

Posle drugog vikenda Senke nad Balkanom 2 opet probijaju rekorde

MediaSfera

 

Više od 20.000 aktiviranih bindžovanja nove sezone Senke nad Balkanom

 

 

Za samo deset dana, više od 20.000 domaćinstava aktiviralo je uslugu gledanja svih epizoda nove sezone „Senki nad Balkanom“ – i tako na najbolji način potvrdilo kvalitet sada već kultne serije, ali i jedinstvene usluge, koju su svim građanima Srbije ponudili kompanije United Media i SBB.




Još jednom se pokazalo da je uspeh rezervisan za one koji se odvaže da naprave korak napred – a očekuje se i da će broj ljudi koji će „bindžovati“, tj. gledati odjednom sve epizode „Senki nad Balkanom 2“ nastaviti da raste.

Da ni društvene mreže nisu ostale ravnodušne svedoči veliki broj postova i pohvala u kojima gledaoci ne kriju oduševljenje novim epizodama i raspletom, nedvosmisleno govore da je „bindž“ bio pravi potez. Pozitivne kritike stigle su na račun vrhunskog kvaliteta produkcije, ubedljive i živopisne glume, nesvakidašnje režije i napokon,  izuzetno uzbudljivog zapleta koji sve vreme drži pažnju i koji je sam najbolji poziv za gledanje u jednom dahu.

Ovog ponedeljka od 20.00 emitovala se tek druga epizoda serijala na kanalu Nova S, a svi koji su nestrpljivi da vide preostalih osam, do njih mogu da dođu vrlo lako – u svega par koraka po ceni od 990 dinara.

Saznajte kako na sbb.rs/senke-nad-balkanom-2 




NAŠA IZDANJA

Kategorije

20. Beogradski festival igre

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .