MediaSfera
Koraci i tok nominacije na takmičenju „NAJŽENA XXI VEKA“
Od svih predlozenih privrednika koji budu u nominaciji iz neke oblasti, jedna je najadekvatnija osoba da primi to priznanje. Popunjavanjem dopisa prijava i slanjem na naš email, smatramo da je to potvrda njihovog prisustva i prihvatanja nominacije kao i priznanja na samoj svečanosti. Kontaktira ih nas menadžer, a što mogu i sami u slučaju da imaju dodatnih pitanja.
Šta je manifestacija ,,Najžena XXI veka”, zbog čega doći?
Manifestacija, predstavlja druženje velikih i malih preduzetnika, direktora privatnih i državnih preduzeća i firmi i onih koji to uskoro planiraju da postanu s ciljem razmene informacija, deljenja vlastitog iskustava i ohrabrivanja na pokretanje vlastitog posla, kao dobar primer mladim generacijama. Motivacija za start 2000. bilo je istraživanje tržišta koje je potvrdilo da je upravo umrežavanje jedan od ključnih činilaca poslovnog uspeha.
Oni mogu:
Upoznati nove ljude, potencijalno nove klijente i poznanike.
Doći po inspiraciju i motivaciju slušajući druga predstavljanja od dobitnika
Saznati nove informacije s tržišta.
Održavaju već sklopljena poznanstava.
Akumuliraju dobru energiju kako bi se mogli suočiti sa svim poslovnim i privatnim izazovima pred njima.
Kako izvući maksimum iz celog događaja
Uradite vizitkarte – ponesite ih na druženje – barem 200 komada
Pripremite kratku prezentaciju/tekst o sebi ili vlastitoj firmi čime se konkretno bavite, šta i kome nudite, šta drugi imaju od toga (koju korist, dodatnu vrednost ima Vaš proizvod ili usluga)Vašu sliku i logo kuće koju predstavljate – ukratko uvek budite spremni da iskomuniciratie sa drugom stranom – po čemu ste Vi to drugačiji, jedinstveni u odnosu na sve ostale.
Manifestacija će se emitovati na regionalnim i lokalnim medijima tokom Novogodišnjih praznika.
Dodaj komentar