Lifestyle

Izbor za najuspešniju ženu i muškarca 21. veka: Inovativni događaj, umrežavanje i unapređenje posla

MediaSfera

 

 

Koraci i tok nominacije na takmičenju „NAJŽENA XXI VEKA“




Od svih predlozenih privrednika  koji  budu u nominaciji iz neke oblasti, jedna je  najadekvatnija osoba da primi to priznanje. Popunjavanjem dopisa prijava i slanjem na naš email, smatramo da je to potvrda njihovog  prisustva i prihvatanja nominacije kao i priznanja na samoj svečanosti. Kontaktira ih nas menadžer, a što mogu i sami  u slučaju da imaju dodatnih pitanja.

 

 

Šta je manifestacija ,,Najžena XXI  veka”, zbog čega doći?

 

Manifestacija, predstavlja druženje  velikih i malih preduzetnika, direktora privatnih i državnih preduzeća i firmi i onih koji to uskoro planiraju da postanu s ciljem razmene informacija, deljenja vlastitog iskustava i ohrabrivanja na pokretanje vlastitog posla, kao dobar primer mladim generacijama. Motivacija za start 2000. bilo je istraživanje tržišta koje je potvrdilo da je upravo umrežavanje jedan od ključnih činilaca poslovnog uspeha.

Oni mogu:

 

Upoznati nove ljude, potencijalno nove klijente i poznanike.
Doći po inspiraciju i motivaciju slušajući druga  predstavljanja od dobitnika

Saznati nove informacije s tržišta.
Održavaju već sklopljena poznanstava.
Akumuliraju dobru energiju kako bi se mogli suočiti sa svim poslovnim i privatnim izazovima pred njima.

Kako izvući maksimum  iz celog događaja

 

Uradite vizitkarte – ponesite ih na  druženje – barem 200 komada

Pripremite kratku prezentaciju/tekst o sebi  ili vlastitoj firmi čime se konkretno bavite, šta  i kome nudite, šta  drugi imaju od toga (koju korist, dodatnu vrednost ima Vaš proizvod ili usluga)Vašu sliku i logo kuće koju predstavljate – ukratko uvek budite spremni da iskomuniciratie sa drugom stranom – po čemu ste Vi  to drugačiji, jedinstveni u odnosu na sve ostale.

 

Manifestacija će se emitovati na  regionalnim i lokalnim  medijima tokom Novogodišnjih praznika.




Dodaj komentar

Click here to post a comment

Meni su rekli da vi postojite

Pre nego što je došao Laki

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .