Lepota & Moda

„Oko ljubavi“ humanitarna revija Verice Rakočević Kuzmančević

MediaSfera

 

Foto: Duško Vukić

 

Nema izabranih galerija ili galerija je izbrisana.

 

Verica Rakočević sinoć je, u beogradskom hotelu Hilton, prikazala svoju novu kolekciju “Oko ljubavi”. Humanitarna revija je održana je baš na dan kada se obeležava pola veka od Vudstoka i beogradske premijere mjuzikla „Kosa“, koji su Verici bili inspiracija za ovo modno putovanje.

Kreatorka je publici predstavila boho modele od vune, kašmira i svile, kao kombinacije nacionalnih i svetskih modnih elemenata hipi epohe. Imali ste istovremeno utisak da posmatrate odeću u koju je utisnuta prošlost i koja je pogled ka modnoj budućnosti. Važan udeo imali su i ručno pleteni detalji, ali stilizovani kosovski srmovez – originalno Veričino viđene naše tradicije.

Prikazan je i izuzetno maštovit kolorit. Kolekciju čine kratke i duge haljine, kaputi i mantili, prsluci „oslikani“ tradicionalno-modernim detaljima… Akcenat je stavljen i na obuću – i na jednobojne i na šarene modele (koji su bili preslikane verzije odevnih kombinacija).

Revija Verice Rakočević Kuzmančević je izuzetno značajna jer su večeras pistom u Beogradu prošetali modeli sa hendikepom. Među kojima je bila i košarkašica Nataša Kovačević.

Specijalna gošća na večerašnjoj reviji Verice Rakoćević Kuzmančević u Beogradu bila je čuvena italijanska glumica i pevačica Garmi Sal. Njoj je pripala čast da zatvori modnu reviju. Garmi je sa Vericom sarađivala i pre 10 godina

Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .