Kultura

Rančićeva kuća: Predstavlјena je izložba „TOP 50“ uz zvuke starinskog folka i bluz

MediaSfera

 

 

Izložba rok grafika „TOP 50“ beogradskog grafičara i dizajnera Davida Vartabedijana otvorena je u petak 31. maja 2019. godine u Rančićevoj kući, galeriji Centra za kulturu Grocka i zaštićenom kulturnom dobru Republike Srbije.




Pred brojnom publikom predstavlјena je postavka čiji naziv aludira na muzičke Top liste, a sastoji se od ilustracija priređenih u različitim formatima, odabranih među nekoliko stotina radova nastalih za potrebe „Hit Strane“ Politikinog Zabavnika. Ova rubrika u najstarijem nedelјnom magazinu u Srbiji namenjenom uzrastu mladih od 7 do 107, iz nedelјe u nedelјu prati aktuelnu domaću i inostranu muzičku scenu. Radovi izvedeni u kombinovanoj tehnici, u spoju crteža, kaligrafije i teksta, ilustruju mnogobrojne domaće i inostrane muzičare, o kojima je autor, kao novinar i muzički kritičar pisao u okviru „Hit Strane“. Kao dekor postavke, u izložbenim vitrinama svoje mesto su našli i pojedini brojevi „Politikinog zabavnika“.

 

 

U okviru muzičkog programa ustanove „Muzička bašta“ u Rančićevoj kući nakon otvaranja izložbe nastupio je jednočlani bend Ice Cream Man. Mića Luković, vokal, gitara, usna harmonika, perkusije – bas bubanj, stomp box i hi hat, energijom i zvukom parira velikim instrumentalnim sastavima. U ambijent varoškog doma Grocke i kišno veče u bujnom zelenilu negovane bašte, uneo je topli zvuk sirovog bluza i starinskog folka, interpretiran na moderan način, i obogaćen zvucima usne harmonike.

 

Izložba traje do 18. juna 2019. godine.




NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .