Magazin

Najveća umetnička instalacija u Austriji na zgradi bečke većnice

Drei Tage hat ein Team von vier Mitarbeitern am Gerüst am Rathausturm gearbeitet, jetzt hängt Österreichs größte Kunstinstallation und verhüllt den Wiener Rathausturm. Das Werk des Kunst-Duos Ashley Hans Scheirl und Jakob Lena Knebl hängt während des Life Balls und der Vienna Pride Week und wirbt bis Oktober für die weltoffene Stadt.

MediaSfera

 

 

Od kraja aprila do oktobra 2019. godine toranj na zgradi bečke većnice biće pretvoren u umetničko delo.

 

U okviru radova na sanaciji spoljne fasade gradske većnice od kraja aprila 2019. godine srednji toranj biće obavijen zaštitnom mrežom. Na inicijativu kancelarije dobrotvorne manifestacije „Life Ball“ uprava Grada Beča donela je odluku da se prekrivanje tornja iskoristi u umetničke svrhe. Od 17. aprila na zgradi je postavljeno umetničko delo u vidu zaštitne mreže. Kreiranje umetničkog koncepta osmislio je umetnički duo Ashley Hans Scheirl i Jakob Lena Knebl.

 

Umetnička instalacija visoka oko 70 metara treba da predstavi Beč kao kosmopolitski grad koji nudi okvire za umetničke poduhvate za različite manifestacije kao što su „100 godina Crvenog Beča!“, „Life Ball 2019“ „EuroPride Vienna 2019“ i dr.

 

Projekat predstavlja trenutno najveću umetničku instalaciju u Austriji veličine 1.500 m2. Toranj će biti obavijen zaštitnom mrežom najmanje pola godine do visine oko 75 metara.

 

Razlog za postavljanje mreže je početak 6. od ukupno 11 građevinskih segmenata kojim će celokupna spoljna fasada gradske većnice biti restaurirana. Troškovi za sanaciju fasade iznose 36 miliona evra.

 

 

Dodaj komentar

Click here to post a comment

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .