Priče Snežana Ćosić

Snežana Ćosić: Sitni, nežni dodiri

MediaSfera

 

Piše: Snežana Ćosić

 

 

Mogla bih ovu priču da započnem trivijalnim nabrajanjem činjenica koje možete i sami izguglati u dokolici. Mogla bih i sa aktuelnim rekla-kazala koje se ovih dana prepričava po društvenim mrežama.




Ne osporavam da ćete naići na vrlo zanimljive osvrte, ali ova priča nije tu da vam kaže kako da postanete lepše, koji su kućni aparati prvi konstruisani i ušli u upotrebu, šta je radila Kleopatra u trenucima dokolice, kako su bogati muževi smirivali žene dok su vreme provodili sa ljubavnicama.

 

Nema za cilj ni da ruši  ničije tabue. Pričam vam o kroz istoriju prvom od načina oslobađanja žena.

 

Danas je opšte prihvaćeno, gotovo nametnuto mišljenje da su žene slobodne tada kada su ekonomski nezavisne. Neosporno je da ekonomska nezavisnost  vodi ka jačanju ženske svesti o samostalnosti, ali one se i dalje pecaju… pa na šta drugo nego na muškarca. Njihova kolektivna svest počiva na tome da su rebro, da postoje samo i isključivo kao deo muškarca. Da su tu, da bi se prilagodile tom nekom SVOM muškarcu, pružile baš ono što on želi. U tom smislu ne postoji ma ni najmanja ženska ideja, misao, želja za ostvarivanjem, sve je podređeno  ostvarivanju muškarca, pa je i žena  pored njega u istoj funkciji. O tome kako se ostvaraje muškarac, možda nekom drugom prilikom, sada pričamo o ženi.

 

Prvu spoznaju o tome da nisu tek objekat, stvar koja je tu da zadovolji njihovog muškarca, da njihovo telo postoji nezavisno od njega – žena  dobija kroz korišćenje vibratora. Na ovo će muškarci i žene koje uvek podržavaju muško mišljenje naći bezbroj protivargumenata, bez čvrste osnove i činjenica.

 

Žena i muškarac su isti, nisu jednaki. I jedni i drugi se samozadovaljavaju, s tim što se muška masturbacija posmatra kao normalna premda vodi u zarobljavanje i blokadu muškarca, a ženska nije normalana  iako vodi ka oslobođanju žene.

 

Žensku svode ili na perverziju ili na sramotu. Iz krajnosti – u krajnost. Samo još jedan od vidova muške osvete za žensku emancipaciju iz dvadesetog veka.

 

Opet se pecate.

 

To da ste samodovoljne da ne zavisite od parčeta muškog mesa, za početak najbolje ćete shvatiti istražujući sopstveno telo. U tom smislu vam vibrator itekako može biti od pomoći. Sa njim ćete brže i lakše shvatiti da je vaše telo kompletno, da je lepo, da vaš orgazam zavisi samo i isključivo od vas, da vam za to nije potrebna volja muškarca.

 

Zapamtite, postojite i izvan volje muškarca. Postojite jer smo i jedni i drugi napravljeni da budemo isti, ne i jednaki!

 

Počnite sa upoznavanjem sopstvenog tela, nek vam to bude lakša lekcija, kako biste posle toga bile spremne da naučite i one teže. One, zbog kojih ćete zavoleti sebe kroz ženski princip, žensko dostojanstvo. One koje će vam omogućiti da kao žena date sve ono dobro i lepo što nosite. Da date, a ne da ste stalno u premišljanju, prostituisanju sopstvene duše – da li dati pa dobiti, ili ne dati pa dobiti.

 

Ne zanemarujte u životu vrednost malih koraka.

Samo deluje kao teži put.

Zapamtite, lakše puteve krvlju plaćate.

 

 

Priče Snežane Ćosić možete čitati na blogu PRIČAJ MI

 


 

Snežana Ćosić

Snežana Ćosić je rođena u Župi, berićetnom kraju voćara, povrtara i dobrog vina. Umesto igre sa svojim vršnjacima, učila je slova, da bi u adolescentskom dobu pisanje postaje njena svakodnevnica. Autorka je romana: “Ne lomi mi lojze, ne kradi mi grojze”,“Stanica Balkan”, zbirke pesama “Ljubi me” i bloga sa milionskim pregledima “Pričaj mi”… Član je Udruženja književnika Srbije. Uskoro iz štampe izlazi i njena prva zbirka kratkih priča.




NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .