Lifestyle

SRPSKA UMETNICA TARA DINIĆ IZLAŽE U ATINI

Processed with VSCO with a6 preset

MediaSfera

 

Piše: Ljuba Đorđević

Foto: Privatan arhiva

 

Srpsko-britanska umetnica Tara Dinić sa uspehom predstavlja svoje radove širom sveta.

 

U poznatoj galeriji The Art Dose u Atini 7. februara otvorena je grupna izložba pod nazivom „Ljubav je odgovor“. S obzirom da je februar mesec ljubavi, kako kažu organizatori, 12 odabranih umetnika iz celog sveta, među kojima je i naša Tara Dinić, izložili su svoje radove. Izložba će biti otvorena do 28. februara.

 

 

-Radim sa akrilnim bojama na platnu, često crtam i provokativne političke detalje, ali i ono što me inspiriše tokom putovanja.  U Atini sam izložila pet svojih radova – kutije ljubavi. Kutije su napravljene specijalno za ovu izložbu, one su malih dimenzije, od akrila i koriste se za dekoraciju prostora – kaže naša umetnica.

 

Radove Tare Dinić od 2018. reprezentuju galerije: Imitate Modern (Mayfair, London) i The Art Dose (Atina). Većina njenih slika je prodata privatnim licima ili dizajnerima koje opremaju luksuzne apartmane i jahte, tako da veliki broj njenih umetničkih dela ustvari „plovi” po svetu.

 

 

Tara je rasla i živela između Srbije, Britanije, Saudijske Arabije i Grčke.  Završila je Finansije i investicije na Reading University i masters iz Internacionalnog  Marketinga na Kings College u Londonu. Radeći u korporacijskom svetu ona je počela da slika. Slikarstvo je prvo bio njen hobi, ali je vremenom postalo za nju glavno zanimanje.

 

 

 

 

 

 

Dodaj komentar

Click here to post a comment

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .