Kultura

Izmene u programu 47. FEST-a

MediaSfera

 

 

Milošću Božjom je osamnaesti film Ozona, i bavi se kontroverznom temom pedofilije u katoličkoj crkvi

 

 

Novi film Ksavijera Dolana, Smrt i život Džona F. Donovana (The death and life of John F. Donovan) neće biti prikazan na 47. FEST-u. Film je premijerno prikazan prošle godine na festivalu u Torontu, nakon čega je vraćen u montažu, i pored najava da će biti slobodan za emitovanje na FEST-u, datum svetske premijere je odložen za kraj marta. 




Umesto ovog filma, mesto u programu zauzeće novi naslov kultnog francuskog reditelja Fransoa Ozona, Milošću Božjom (Grâce à Dieu). FEST-ova publika imaće ekskluzivnu priliku da ovaj film pogleda odmah nakon njegove svetske premijere na Berlinalu, gde će se takmičiti za Zlatnog medveda. Milošću Božjom je osamnaesti film Ozona, i bavi se kontroverznom temom pedofilije u katoličkoj crkvi.

 

Milošću Božjom je osamnaesti film Ozona, i bavi se kontroverznom temom pedofilije u katoličkoj crkviFilm prati Aleksandra, čoveka u četrdesetim godinama koji živi u Lionu sa ženom i decom, i otkriva da sveštenik koji ga je zlostavljao pre nekoliko decenija i dalje radi sa decom. Aleksandar odlučuje da se udruži sa još dve žrtve u borbi za pravdu i oslobađanje od tereta koji su nosili godinama. U glavnim ulogama su Denis Ménochet, Swann Arlaud i Melvil Poupaud.

 

Film će biti prikazan u programu FEST 47 u sledećim terminima: 23. februar 22h Kombank Dvorana, 24. februar 14.30h Kombank dvorana, 1. mart 22.30h Cineplexx UŠĆE Shopping Center, 2. mart 19h Fontana.




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .