Kultura

Biseri Narodnog muzeja na bioskopskom platnu

MediaSfera

 

 

Projekat #MuzejNaMinut je inovativni vid povezivenja bioskopa „Kombank dvorana“ i Narodnog muzeja u Beogradu sa cilјem uvođenja novog vida komunikacije kulturne baštine sa publikom i otkrivanja novih lјubitelјa muzeja i bioskopa.




Neočekivanim pojavlјivanjem muzejskog eksponata na bioskopskom platnu pre početka filmske projekcije, kratkim susretom posredovanim emocionalnim vodičem, biseri nacionalne kulturne baštine oživeće na nesvakidašnji način. Kombinacijom zvuka, teksta i slike stvorena je kratka i snažna forma koja otkriva različite slojeve i mogućnosti doživlјaja umetničkog dela.

 

Prvi eksponat Narodnog muzeja koji će biti predstavlјen u Bioskopu Kombank Dvorana su Plava vrata, antologijsko delo srpskog impresionizma, nastalo veštom rukom Milana Milovanovića. Kratkim filmom o ovoj slici #MuzejNaMinut počinje serijal. Za Plavim vratima će slediti slike Đorđa Krstića i Save Šumanovića, kao i odabrani radovi drevnih kultura i strane umetnosti iz Narodnog muzeja.

 

Zahvalјujući MCF-u i Bioskopu Kombank dvorana koji su prepoznali interes u zajedničkoj promociji kulturnih sadržaja, ujedno deleći vrednosti koje su zajedničke sa Narodnim muzejom u Beogradu, na ovaj način oni proširuju svoju kulturnu misiju.

 

 

Muzej ulazi u nove medijske forme, koristeći samo jedan minut gledaočeve pažnje za ostvarivlјnje snažnog utiska i doživlјaja umetnosti. Pripovedanje na ovaj način prelazi u dinamične, digitalne forme obraćajući se i novim posetiocima.

 

Projekat #MuzejNaMinut je ostvaren u saradnji sa firmama NextGame koja ga je kreativno uobličila i Cinammon Production koja je producirala serijal.  #MuzejNaMinut je ujedno i deo međunarodnog projekta GIFT – koji se bavi istraživanjima mogućnosti personalizovanih muzejskih iskustava, sa podrškom Evropske komisije kroz fond Horizon 2020.




Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

22. Beogradski festival igre

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .