Medijske inicijative

Pozitivan uticaj Trampovog medijskog rata

TOPSHOT - US President Donald Trump arrives for a political rally at Charleston Civic Center in Charleston, West Virginia, on August 21, 2018. (Photo by MANDEL NGAN / AFP)MANDEL NGAN/AFP/Getty Images

MediaSfera

 

 

Emma Winchurch-Beale, direktorka međunarodne prodaje u američkom listu The Washington Post i predsednica World Media Group, dolazi na SEMPL. U svom izlaganju  govoriće o pozitivnoj strani takozvanog medijskog rata koji američki predsednik Donald Tramp vodi sa medijskim kućama od kada je izabran za predsednika.




Potrošači su postali pažljiviji kada je u pitanju kvalitetan medijski sadržaj koji se može naći u poverljivim medijskim kućama. Sve manje odgovaraju  na senzacionalne naslove i članke koji žele privući pažnju samo za klikove. Oni kritički biraju sadržaj koji čitaju, gledaju ili slušaju i obraćaju više pažnje. Naravno, ovo je sjajna vest za oglašivače koji više pažnje posvećuju čitaocima kada je u pitanju visokokvalitetan medijski sadržaj, koji donosi više mogućnosti za plasiranje reklamnih poruka. Ovo se već odražava u prihodima medijskih kuća jer kvalitet sve više pobeđuje u bici za pažnju.

 

Emma Winchurch-Beale ima dugogodišnje iskustvo i stručnost u oblasti međunarodnih medija. Pre dolaska u The Washington Post, bila je direktoka marketinga u medijskoj kući Bloomberg LP. Na konferenciju SEMPL-a ona dolazi kao predsednica World Media Group, strateški savez deset vodećih međunarodnih medijskih brendova u svetu.

 



Kategorije