Vruće teme

Jasenovac kao marketinški trik šokirao mnoge, spot skinut

MediaSfera

 

 

Australijska kompanija koja se bavi prodajom naočara pokrenula lavinu komentara zbog reklamne fotografije i spota zbog toga što je sve snimano u Jasenovcu.




Predstavljajući novu kolekciju, maneken šeta zavejanom poljanom po tmurnom zimskom danu. Nazire se da je ideja marketinškog stručnjaka “Valley Eye Wear” koji je smislio ovu kapmanju da se kroz naočare koje proizvodi kompanija vidi kroz svaku tamu, pa i onu jasenovačku u kojoj su deca umirala na teškim mukama, pišu “Večernje novosti”.

 

Na profilu kompanije, na mreži “Instagram”, pored jedne fotografije navodi se objašnjenje da je snimanje rađeno u Hrvatskoj pored spomenika “u znak sećanja na stotine hiljada ljudi koji su stradali na ovom mestu”.

 

Spot je izazvao lavinu komentara zbog navoda da je kao marketinški trik korišćen Jasenovac, među kojima su i oni da se kao mesto snimanja mogao koristiti i Aušvic. Takođe, na društvenim mrežama je pokrenuta i kampanja da taj brend treba da se bojkotuje.

 

 

 

 

Istoričar Čedomir Antić kaže za “Novosti” da je potpuno jasno da “zločin ne može da se komercijalizuje”.

 

– Dolazimo do toga šta je reklama i da nema loše reklame. Njihova igra je da se svi sablaznu i da onda, ako ih neko pita, kažu, izvinjavamo se, nismo znali i evo uložićemo neki procenat u borbu protiv fašizma – priča Antić. – Zato je bitno da institucije poput našeg Ministarstva spoljnih poslova traže da se takva reklama zabrani.

 

Nakon tih reakcija, kompanija je skinula sa svoje zvanične internet stranice pomenuti spot sa spomenikom u Jasenovcu i postavila drugi, snimljen pored Spomenika revolucije u Podgorici gde je bila partizanska baza Moslavine, navele su “Večernje novosti”.

 

U Javnoj ustanovi “Spomen-područje Jasenovac” nisu znali da je sniman reklamni spot. Rekli su da su iznenađeni i da će komentarisati slučaj tek kada budu u potpunosti ispitali o čemu se radi, pišu “Novosti”.




Dodaj komentar

Click here to post a comment

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .