MediaSfera
Reditelj Milorad Milinković kaže da je prema današnjem čoveku usmerena ogromna propaganda da mora da zaradi što više i da je potpuno normalno da bude sebičan, okrenut samom sebi i vlastitim interesima.
“Mislim da je u korenu rasturanja porodice, a samim tim i sve manjeg broja dece, savremeno potrošačko društvo. To je svetski trend i teško da mi kao društvo i država možemo da se borimo protiv toga.”
“Kada bismo pokušali ozbiljnije da rešimo ovo pitanje ponovo bi nas bombardovali. Ogromna je propaganda usmerena prema današnjem čoveku da mora da zaradi što više i da je potpuno normalno da bude sebičan, okrenut samom sebi i vlastitim interesima„, kaže ovaj reditelj i jedan od tragača u poznatom kvizu “Potera”.
“U potrošačkom društvu samo su novac i zarada bitni. I nije čudo što je sve veći broj samaca. Dvoje ljudi koji žive odvojeno troše više nego da žive zajedno. A, koliko su današnje zarade ništavne to gotovo niko ne primećuje.”
Jer, pre recimo pedeset godina običan državni službenik je od svoje plate mogao da izdržava suprugu i po četvoro, petoro i više dece. To danas nije moguće, smatra Milinković.
Izvor: Novosti
Dodaj komentar