Preporučujemo Umetnost

Beogradska umetnička škola za dizajn i nove medije

 

 

 

Četvorogodišnja srednja umetnička škola u Beogradu, po rešenju Ministarstva obrazovanja, ima četiri obrazovna profila: likovni tehničar, grafički dizajner, dizajner enterijera i industrijskih proizvoda i tehničar dizajna tekstila. Škola je pre nekokliko dana objavila upis dajka u novu skolsku godinu, pozivom: Budi umetnik! Spasi svet!!!




Odabir srednje škole je važan životni izbor. Ovu školu upisuju oni koji su zainteresovani za nove oblike komuniciranja, kreativno mišljenje, umetnost, dizajn, osmišljavnje i kreiranje stvarnosti, kritičko mišljenje i preispitivanje realnosti, pomeranje granica, upoznavanje sa znanjima, istorijom i teorijom umetnosti, dizajna, ali i praktična znanja, veštine i ovladavanje novim tehnologijama.

 

 

 

Školu ne upisuju samo oni koji misle da su “talentovani za umetnost”, već i oni koji žele da nauče šta je umetnost danas, kakvi su njeni oblici, na koji način kroz umetnost može da se deluje, šta to znači u praksi, a i da, kroz dualno obrazovanje, nauče veštine, koje će moći, već tokom školovanja, da primene u praktičnom radu.

 

Beogradsku umetničku školu za dizajn i nove medije upisuju polaznici iz Srbije, ali i celog Regiona. Nastavni plan i program, fond časova i obrazovne profile definisalo je Ministarstvo prosvete Republike Srbije, a u skladu sa zakonom, po završenoj srednjoj školi, moguće je konkurisati na sve umetničke, ali i druge fakultete.

Cilj škole je da učenici budu osoposobljeni i savladaju sve osnovne metode i tehnike izvođenja umetničkih projekata i vešto se snalaze u mnoštvu različitih medija. Sa svoja četiri nastavna programa, škola je savremena, namenjena onima koji kritički misle, a žele da se osposobe u ovim oblastima, u najširem teorijskom i praktičnom smislu, bez obzira da li žele da nastave školovanje.

 

U izuzetno kvalitetnim uslovima, rad sa učenicima na stručnim i umetničkim predmetima je mentorski, pa su vrhunski predavači u ovoj školi u potpunosti posvećeni svakom učeniku. Već tokom pohađanja škole, učenici učestvuju na izložbama, radionicama, pa kada završe mogu da imaju kvalitetnu radnu/umetničku biografiju.




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .