tech/web

Na šta treba obratiti pažnju kod profila na LinkedInu

 

LinkedIn je specifična društvena mreža, gde vaš profil predstavlja zapravo neku vrstu lične veb stranice na kojoj predstavljate sebe u poslovnom svetlu kroz detalje iz karijere.




U suštini, vi zapravo prodajete svoje usluge poslodavcima, a posedovanjem jakog LinkedIn profila imate dobru bazu za plasiranje svog poslovanja.

 

Međutim, postoje veće greške koje prave oni koji traže posao, koje J.T. O’Donnell, osnivač i direktor Work It Daily, kompanije koja pomaže ljudima da reše svoje probleme u karijeri, savetuje da ne radimo.

 

Možda mislite da je dobra ideja da stavite na vaš LinkedIn profil da aktivno tražite posao, ali to zapravo radi protiv vas. Studije pokazuju da postoji više razloga zbog kojih je to štetno za efikasnost vašeg profila.

 

Nažalost, ljudi prave razne vrste grešaka, a neke od njih su loša fotografija ili profil bez fotografija, previše ili premalo informacija, pisanje u trećem licu, preterano subjektivan tekst i slabu povezanost sa drugim korisnicima.

 

Na primer, dokazano je da regruteri imaju ozbiljnu pristrasnost prilikom zapošljavanja, jer više vole da unajmljuju nekoga ko trenutno radi. Zbog toga, kada stavite, “aktivno tražim posao” na vašem profilu, dajete do znanja da ste nezaposleni, što regruteri tumače kao očajnički potez.

 

Naravno, to ne znači da ne možete da stavite poslodavcima do znanja da tražite nove mogućnosti za posao na LinkedInu, samo to treba da uradite na pravi način. Na LinkedInu postoje podešavanja privatnosti, koja vam omogućavaju tajno prikazivanje na profilu da tražite novi posao.

 

Onda kada regruter traži nekoga sa vašim veštinama, vaš profil će se pojaviti u rezultatima pretrage. Od 500 miliona korisnika LinkedIna, samo 12 miliona njih je aktiviralo ovu opciju na početaku 2018. To znači da imate priliku da se zaista ističete, ali bez toga da izgledate očajno.

 

Najbolji način za optimizaciju vašeg LinkedIn profila je da proverite da li ste dodali sve ključne veštine po kojima želite da budete pronađeni. Na primer, ako ste u oblasti marketinga, trebalo bi da pronađete sve veštine potrebne za obavljanje vašeg posla i potrudite se da ih stavite u naslov, rezime, radnu istoriju i delove za potvrdu vašeg profila. Zašto? LinkedIn algoritam za pretraživanje je sličan onom na Googleu. Gleda relevantnost vašeg profila na osnovu termina za pretragu.

 

Dakle, što je više optimizovan vaš profil sa ključnim rečima koje regruter koristi za pronalaženje kandidata, verovatnije je da ćete se pojaviti u rezultatima pretrage.

Izvor; eKapija




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .