Medijske inicijative

Online platforma Serbian Adventures: Besplatna rezervaciju izleta

 

Tokom 40. jubilarnog Međunarodnog sajma turizma u Beogradu predstavljena je i unapređena online platforma za rezervaciju izleta Serbian Adventures.com.

 

Serbian Adventures.com je jedinstvena online platforma za rezervaciju tura i izleta po celoj Srbiji i na njemu se za sada nalazi više od 200 različitih tura – razgledanja, jednodnevnih izleta ili višednevnih tura po celoj Srbiji. Ukupno je uključeno 198 destinacija, računajući i one koje su samo usputne stanice na maršruti.




Kako navode iz Serbian Adventures tima, na novoj verziji platforme postoji više različitih parametara za pretragu, tako da se sada mogu pretraživati ture na osnovu dužine trajanja, tipa (razgledanje, tura ili privatna tura), kao i na osnovu 30 različitih tema.

 

 

Organizatori tura su više od 30 različitih agencija, udruženja, turističkih organizacija, turističkih vodiča i drugih fizičkih lica, a sistem funkcioniše 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.

 

Unapređena verzija platforme ima nove jedinstvene mogućnosti, između ostalog prva u Srbiji nudi mogućnost davanja ocena i komentara nakon izleta. Cilj Serbian Adventures projekta je razvoj receptivnog turizma i popularizacija Srbije kroz promociju izleta ka svim atraktivnim turističkim destinacijama u Srbiji.

 

Rezervisanje izleta preko ove platforme je besplatno, kao i predstavljanje programa organizatora.

 

Realizacija projekta podržana je od strane YUTA-e i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Izvor: eKapija




Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .