Medijske inicijative

SBB: Informer izneo niz neistina, tražićemo pravnu zaštitu

 

Dnevni list Informer je jučerasnjim tekstom pod nazivom “Tajkunska hobotnica”, po ko zna koji put u nizu, u svom poznatom ostrašćenom tabloidnom maniru, izneo niz teških neistina i ozbiljnih optužbi na račun kompanije SBB, kako bi čitaoce i javnost obmanuo i doveo u zabludu.

 

Svoje interese, ugled i zaposlene SBB će štititi bezuslovno, na svaki legalan način i pred nadležnim sudovima će zatražiti pravnu zaštitu, zbog kleveta i neistina koje je izneo Informer, navode iz te kompanije.

 

SBB je saopštio da nema nameru da ulazi u polemiku sa Informerom, međutim u želji da čitaocima ovog lista pruži činjenice i javnost istinito informiše, kompanija navodi da ima obavezu da reaguje.

 

“U fokusu ovog teksta je izmisljena “tajkunsko-medijska hobotnica”, odnosno grupa povezanih kompanija nastala, kako piše Informer, na “medijskoj pljački Srbije”. Sve što je napisano o načinu nastanka kompanije SBB, njenom razvoju, kako Informer kaže, “pod maskom popravke vodovodne i kanalizacione mreže“, kao i tzv. “zaveri iza koje stoje Amerikanci” ne sadrži ni trunku istine. Radi se o gomili, očigledno naručenih izmišljotina i kleveta čiji je cilj da se diskredituju i kompanija SBB, i ljudi koji za nju rade”, kaže se u saopštenju dostavljenom medijima.

 

Kompanija SBB, naglašava se, posluje u okviru United Grupe i “ne vidi problem što Grupa u svojoj strukturi ima veći broj kompanija” s obzirom na to da posluje u više zemalja, u različitim industrijama – kablovska, satelitska, OTT, mobilna, produkcija, kanali, digitalna distribucija, e-sports, cloud i data centri, itd.

 

“Kao i svaki put kada se radi o tekstovima Informera u kojima se svesno plasiraju neistine i iznose klevete i ovaj je potpisala takozvana “Ekipa Informera”, odnosno Informerova neimanovana jedinica za specijalne medijske operacije. Kompanija SBB nastala je 2002. godine u Kragujevcu spajanjem nekoliko malih, lokalnih operatora. Ulaganjem u kvalitet usluga i svoje korisnike, rasla je iz godine u godinu i za 15 godina uspešnog poslovanja izrasla u jednu od vodećih kompanija na ovim prostorima, na šta smo jako ponosni. Za 15 godina uspešnog rada investirali smo u razvoj mreže i servisa SBB-a i Total TV-a (najveće satelitske platforme u regionu) preko 500 miliona evra, od čega čak 45 miliona evra samo u 2017, uz izmirivanje svih obaveza prema državi. Sa investicijama ćemo nastaviti i u 2018, kao i ubuduće, sa željom da svojim korisnicima omogućimo najkvalitetnije usluge uz najsavremenija tehnološka rešenja”, stoji u saopštenju.

 

Kompanija naglašava da je SBB mreža od nastanka postepeno rasla i da danas pokriva gotovo 1.000.000 domaćinstava.

 

SBB zapošljava oko 1.500 ljudi i 550 saradnika. U društveno-odgovorne projekte (ekologiju, pomoć porodicama, mlade preduzetnike, bolnice, škole, i dr) uložili smo preko pet miliona evra, što ćemo nastaviti i na dalje. Naš biznis je konstantna borba za krajnjeg korisnika. Niko ne može da natera tri  miliona ljudi da nešto izaberu i to 15 godina zaredom, te smatramo da je Informerov pokušaj da omalovaži njihov izbor, u najmanju ruku zlonameran i uvredljiv. Operator svaki dan mora da zasluži poverenje, što je težak posao. S druge strane, svaki potrošač može da promeni operatora i to je stvar ličnog izbora. Svoje interese, ugled i zaposlene SBB će štititi bezuslovno, na svaki legalan način i pred nadležnim sudovima će zatražiti pravnu zaštitu, zbog kleveta i neistina koje je izneo Informer”, navodi se u saopštenju kompanije SBB.

 

 

Izvor: NUNS

 

 

Kategorije