Magazin

CNN: Srbija druga turistička svetska destinacija u 2018.

 

Američka TV mreža CNN proglasila je Srbiju drugom turističkom destinacijom na svetu koju treba posetiti u 2018. godini, saopštila je krajem prošle godine Turistička organizacija Srbije (TOS).

 

 Tome je doprinelo mnoštvo aktivnosti koje je TOS sproveo u 2017. godini, a tiču se intenzivne promotivne i marketinške kampanje na globalnim turističkim tržištima. Medijska kampanja emitovana je na globalnim mrežama BBC World i Eurosport, a promotivni spot u trajanju od 30 sekundi prikazan je više od 600 puta u zemljama Evrope i u SAD.

 

Uz akcenat na letnju i zimsku turističku sezonu, ovu aktivnost pratila je i digitalna promocija na portalima ovih mreža.

 

Promotivne aktivnosti nastavljene su na britanskom TV Channel 5, a u toku je i emitovanje spotova o lepotama Srbije na Travel Channelu.

 

Objavljeni su članci i reportaže u najpoznatijim medijima kao što su: britanski Guardian i Independent, američki Vogue i Conde Nast Traveller, italijanski La Reppublica i Corrriere de la Serra, ruski National Geographic i Komsomoljskaja pravda, francuski Madam Figaro i Parisien, nemački Freie Presse, Hamburger Abend Blatt i Berliner Morgen Post, a emitovana je i radio kampanja na BBC Radio 4 i Radio 6.

 

TOS je organizovala i veliki broj posebnih prezentacija i događaja, promocija i radionica za poslovne partnere, kao i studijska putovanja za 140 inostranih novinara iz najpoznatijih svetskih novinarskih kuća poput New York Times, Vogue, USA Today, National geographic, Chicago tribune.

 

Studijska poseta američkih blogera Srbiji, kao i aktivnosti u vezi sa tom posetom na blogovima i društvenim mrežama, donele su 61. godišnju zlatnu nagradu Adrian, najveću i najprestižniju nagradu za kampanju Balkan Blogger Bash.

 

 

 

Kategorije