Magazin

„Made in Vienna“ – industrija u očima građana

 

U želji da zainteresuju građane za industriju i ekonomiju i posebno proizvode koji u Beču nastaju, kao važne faktore razvoja, bečki industrijalci su osnovali inicijativu „Made in Vienna“. Snage su udružili Grad Beč, Udruženje industrijalaca, industrija kao grana pri Privrednoj komori Beča i Privredna agencija Beča a cilj je buđenje svesti građana za industrijske delatnosti.

 

Proizvodna preduzeća u Beču su važan privredni faktor i obezbeđuju zaposlenje za 140.000 ljudi. Ako se uračunaju efekti industrije na druge privredne oblasti onda čak 300.000 radnih mesta zavise direktno ili indirektno od proizvodne delatnosti u gradu.

 

 

U aktuelnoj kampanji „Made in Vienna“ učestvuje 11 vodećih preduzeća, koja zajedno zapošljavaju više od 20.000 ljudi. Bečka preduzeća godišnje proizvedu robu „Made in Vienna“ u vrednosti od 20 milijardi evra, čime obezbeđuju 25,5 odsto austrijskog privrednog učinka.

 

Glavni medij ove kampanje je kviz „Made in Vienna“ u kojem do 26.11.2017. može da se učestvuje na strani www.madeinvienna.wien gde je na zabavan način prikazano šta preduzeća iz oblasti industrije i ekonomije u Beču stvaraju i koje svetski poznate proizvode prave. Učesnici kviza odgovaraju na pitanja o bečkim preduzećima a svi ispravni odgovori učestvuju na izvlačenju.

 

 

Vodovodska 187 L

PTICE NA UZGLAVLJU

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Festivala nauke

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .