Magazin

Modni performans Sonje Krstić “Panonija”

 

U ambijentu Manakove kuće Sonja Krstić je održala modni performans pod nazivom Panonija koji je upotpunila izložba fotografija Jelene Jovanov.

 

Modni performans Sonje Krstić pod nazivom Panonija održan je u Manakovoj kući. Kontinuitet istraživanja primene tradicionalnih tehnika ručnog rada kroz unikatni pristup odeći i modnom dizajnu, autor Sonja Krstić nastavlja i u novoj kolekciji. Ovoga puta, u saradnji sa Asocijacijom udruženja vezilja Seferin iz Bačke Palanke, crpi inspiraciju iz bogatog nasleđa vezenih rukotvorina sa prostora Vojvodine. Deo modnog performansa bila je i izložba fotografija Jelene Jovanov na kojima su prikazani najnoviji Sonjini modeli.

 

U težnji da ostvari savremen izgled, stilizovanjem floralnih elemenata etno veza, koristi površine kragni, naramenica i pojaseva da potencira male volumene dekorativnih vezenih motiva. Punoća i raskoš bokora, kitica, venaca i lišća u trećoj dimenziji dominira, naglašena bojom i teksturom veza. Prefinjenost i preciznost veza dodatno teksturom ističu namerno parani i resani šavovi krojnih delova forme…

 

Otklon od etno stereotipa u formi postignut je transponovanjem kostima rimske provincije Panonija u moderne oblike velikih odevnih predmeta, bogatih naborima i drapiranjem tkanine ili malih, čvrstih, gornjih odevnih predmeta koji asociraju na rimske vojne oklope.

 

Bez obzira na tradicionalni pristup i inspiraciju, kolekcija komunicira estetikom urbano-ekscentričnog stila, bliskog potkulturnim stavovima mladih ljudi.

 

 

 

 

Dodaj komentar

Click here to post a comment

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .