Kultura

Beč: umetnost kao spoj istraživanja, tehnologije i aktivizma

Hanna Husberg, In the Vast Ocean of Air, 2016

 

Muzej Kunst Haus Wien u Beču trenutno prikazuje izložbu The Big Invisible na temu Životna sredina i održivost. Izložba je rezultat projekta u kome je učestvovalo pet savremenih umetnika. Džon Džerard (John Gerrard), Markus Hofman (Markus Hoffmann), Hana Husberg (Hanna Husberg), Markus Ješaunig (Markus Jeschaunig) i Paj-Jing Lin (Pei-Ying Lin) su svojim radovima zauzeli stav prema najvećem izazovu naše epohe: globalno uništenje životne sredine koje je prouzrokovao čovek.

 

 

U fokusu izložbe su zagađenje vazduha, globalno zagrevanje, virusi, nuklearno zračenje i izlivanje nafte, a njihova umetnička strategija predstavlja spoj istraživanja, tehnologije i aktivizma. U radovima su zastupljeni različitih medija: fotografija, kompjuterska simulacija, instalacija, video zapis, skulptura i performans. Umetnici su koristili podatke dostupne javnosti, koji su uglavnom apstraktni i teško zamislivi, i dali su im umetnički oblik, koji može da se vidi, čuje, oseti, miriše i na kraju doživi.

 

Cilj projekta je bio da se podstakne razmišljanje o čovekovom odnosu prema prirodi. Kuratori izložbe Jade Niklaj i Jasmine Ostendorf želele su da odgovore na pitanje kako razumeti drastične promene u životnoj sredini, ako ne možemo da vidimo uzroke tih promena i neposredno doživimo njihove posledice? Izložba će biti otvorena do 21. januara 2018. godine.

Jedna od mnogih

(Post) istina (post) demokratije

Nedogled

KLEOS

GoetheFEST 2024

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .