Kultura

Nedelja norveškog filma u Kinoteci: Erlend Lu na otvaranju

 

 

Nedelja norveškog filma “Bele noći, mračni dani” biće otvorena 10. oktobra u 20h u Jugoslovenskoj kinoteci projekcijom filma “Prohujalo sa ženama” Petra Nesa.

 

Poznati norveški pisac Erlend Lu i isto tako poznat norveški filmski kritičar Jan Erik Holst će 10. oktobra u Jugoslovenskoj kinoteci svečano otvoriti Norvešku filmsku nedelјu pod naslovom „Bele noći, mračni dani“. Publika će imati prilike da uživa u filmovima starije i novije norveške produkcije, uz master klas i promociju prevoda knjiga.

 

Program “Bele noć, mračni dani” će vas odvesti do najsvetlijih i najmračnijih strana Norveške preko filmskih ostvarenja čuvenih norveških pisaca Erlenda Lua (Erlend Loe) i Gunara Stolesena (Gunnar Stålesen).

 

Iz serijala o detektivu Vargu Veumu biće prikazani “Gorki cvetovi” (2007), “Žene u frižideru” (2008), “Tvoj do smrti” (2008) i “Pali anđeli” (2008). Do 15. oktobra na programu su i drugi igrani filmovi novije norveške produkcije, kao i animirani “Kurt postaje zao”.

 

U okviru Norveške filmske nedelјe biće predstavlјena knjiga “Varg Veum – Tvoj do smrti”, kao i prevod knjige “Varg Veum – Uspavana lepotica” Gunara Stolesena. Master klas će održati Jan Erik Holst, filmski kritičar i penzionisani urednik Norveškog filmskog instituta, na temu norveškog film noara.

 

Norveška filmska nedelјa se i ove godine održava u okviru NOktobrameseca norveške kulture u Srbiji.

 

Ceo program Nedelje norveškog filma možete pogledati OVDE.

Svečana sala, Uzun Mirkova 1. Od 9. do 15. oktobra 2017.

 

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .