Kultura

Nedelja norveškog filma u Kinoteci: Erlend Lu na otvaranju

 

 

Nedelja norveškog filma „Bele noći, mračni dani“ biće otvorena 10. oktobra u 20h u Jugoslovenskoj kinoteci projekcijom filma „Prohujalo sa ženama“ Petra Nesa.

 

Poznati norveški pisac Erlend Lu i isto tako poznat norveški filmski kritičar Jan Erik Holst će 10. oktobra u Jugoslovenskoj kinoteci svečano otvoriti Norvešku filmsku nedelјu pod naslovom „Bele noći, mračni dani“. Publika će imati prilike da uživa u filmovima starije i novije norveške produkcije, uz master klas i promociju prevoda knjiga.

 

Program „Bele noć, mračni dani“ će vas odvesti do najsvetlijih i najmračnijih strana Norveške preko filmskih ostvarenja čuvenih norveških pisaca Erlenda Lua (Erlend Loe) i Gunara Stolesena (Gunnar Stålesen).

 

Iz serijala o detektivu Vargu Veumu biće prikazani “Gorki cvetovi” (2007), “Žene u frižideru” (2008), “Tvoj do smrti” (2008) i “Pali anđeli” (2008). Do 15. oktobra na programu su i drugi igrani filmovi novije norveške produkcije, kao i animirani „Kurt postaje zao“.

 

U okviru Norveške filmske nedelјe biće predstavlјena knjiga “Varg Veum – Tvoj do smrti”, kao i prevod knjige “Varg Veum – Uspavana lepotica” Gunara Stolesena. Master klas će održati Jan Erik Holst, filmski kritičar i penzionisani urednik Norveškog filmskog instituta, na temu norveškog film noara.

 

Norveška filmska nedelјa se i ove godine održava u okviru NOktobrameseca norveške kulture u Srbiji.

 

Ceo program Nedelje norveškog filma možete pogledati OVDE.

Svečana sala, Uzun Mirkova 1. Od 9. do 15. oktobra 2017.

 

KLEOS

Meni su rekli da vi postojite

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .