Pop kultura

Objavljen spisak nominovanih za Kuću slavnih rokenrola

 

Bon Jovi, Nina Simone i Rage Against the Machine verovatno se nikada neće naći na istoj top listi, ali bi mogli zajedno da se nađu u Kući slavnih rokenrola 2018. godine.

 

Na listi nominovanih je 19 imena, piše Roling stoun, uključujući i devet “takmičara” koji su prvi put nominovani, kao što su Radiohead, Kate Bush and Judas Priest.

 

Propozicije nalažu da umetnik može biti nominovan za Kuću slavnih rokenrola 25 godina nakon što je izbacio prvi singl ili album.

 

Kuća slavnih rokenrola prihvata nominacije u četiri kategorije.

 

O pobednicima će odlučivati žiri sastavljen od više od 100 istoričara muzike i ljudi iz sveta muzičkog biznisa, kao i svi dosadašnji članovi Kuće slavnih rokenrola. Glasovi fanova uzeće se  u obzir kao deo javnog glasanja.  Do decembra lista nominovanih trebalo bi da bude svedena na pet imena, prenosi magazin Tajm.

 

Pet odabranih umetnika će biti primljeno u Kuću slavnih na svečanosti u Klivlendu u aprilu 2018.

 

Prošle godine u Kuću slavnih rokenrola primeljeni su: ELO, Joan Baez, Journey, Pearl Jam, Tupac Shakur, Yes and Nile Rogers.

 

Na trenutnoj listi nominovanih za Kuću slavnih nalaze se Radiohead, Rage Against The Machine, Bon Jovi, Depeche Mode, Judas Priest, the Cars, Dire Straits, Eurythmics, J. Geils Band, LL Cool J, MC5, Meters, Moody Blues, Rufus featuring Chaka Khan, Nina Simone, Sister Rosetta Tharpe, Link Wray i The Zombies.

 

 

Meni su rekli da vi postojite

Pre nego što je došao Laki

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .