Medijske inicijative

NEW MOMENT OSVOJIO LAVA NA BALCANNES REVIJI

 

Čak 55 reklamnih agencija iz regije konkurislo je na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivalu u Rovinju. 

 

Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz cele regije u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regije i dodelilo nagrade najboljima od najboljih. Po prvi put saznali smo kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.

 

Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je One book for peace srpske agencije New Moment New Ideas Company. Nagradu za najbolji projekt koji je realiziran na više tržišta regije osvojio je Teslin vremeplov agencije Red Communication iz Beograda.

 

Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannesa bit će objavljeni na BalCannes Yellow Pages stranicama – www.balcannes.com, online bazi reklamnih agencija koje tokom cele godine služe kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima.

 

Organizatori BalCannesa su HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.

 

Više informacija na www.balcannes.com.

 

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .