tech/web

Opao domet tekstova objavljenih na „fejsbuku“ tokom 2017. godine

 

 

Organski domet postova objavljenih na „fejsbuku“ u konstantnom je padu od 2013. godine i medijske kuće nisu zadovoljne.

 

Ukoliko vam se čini da vaša „fejsbuk“ stranica dopire do sve manjeg broja korisnika, niste sami. Prema novom istraživanju marketinške kompanije BuzzSumo, domet sadržaja koji medijske kuće i komercijalni brendovi objavljuju na toj društvenoj mreži opao je za više od 20 posto od januara 2017.

 

Favorizovani video sadržaji

 

Nije jasno šta je tačno uzrok tog pada, no analiza više od 880 miliona postova jasno pokazuje postojanje negativnog trenda. Najveći pad angažmana korisnika odnosi se na postove koji sadrže linkove i slike. Video postovi su doživjeli najmanji pad i sada imaju dvostruko veći nivo korisničke interakcije od drugih formata, kaže se u izvještaju, što je u skladu sa „fejsbukovom“ politikom davanja prioriteta video sadržajima.

 

 

Dodatnu zabrinutost i negativne reakcije medijskih kuća i drugih kreatora sadržaja pokrenuo je i post na blogu Kurta Geslera, zamenika digitalnih vesti u Chicago Tribune-u, čiji podaci pokazuju da je domet objava na „fejsbuku“ te medijske kuće u stalnom padu, uprkos povećanju broja pratilaca na mreži. Prema Geslerovim podacima, trećina postova koje Tribune objavi na „fejsbuku“, ne dolaze do njihove publike.

 

Takvi podaci nisu iznenađenje za većinu menadžera „fejsbuk“ stranica – prema nekim podacima, organski domet postova na „fejsbuku“ u padu je od 2013. godine a stalne promene „fejsbukovog“ algoritma snažno utiču na to koji se sadržaj prikazuje korisnicima i u kojoj mjeri.

 

Za promene u vidljivosti sadržaja komercijalnih brendova i medijskih kuća stručnjaci većinom krive algoritamsku promenu uvedenu sredinom prošle godine, kada je „fejsbuk“ dao veću vidljivost postovima porodice i prijatelja nad onima koje kreiraju kompanije.

 

Izvor: Cenzolovka

 

 

NAŠA IZDANJA

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .