Medijske inicijative

B92 postaje 02 TV

 

Televizija B92 u narednih nekoliko dana promeniće ime u 02 TV, a zaštitno lice nove kompanije biće Sergej Trifunović, saznaje Blic.

 

Kako Blic navodi u svom današnjem izdanju, ova krupna odluka detaljno je pripremana, a rađena su i obimna istraživanja sa fokus grupama. Učesnici u ovim istraživanjima su odlično reagovali na promene imena i imidža B92, nakon čega je doneta konačna odluka da se sprovede korenita promena.

 

Svima je već jasno da ovo više nema nikakve veze sa starim konceptom B92, pa je odluka i očekivana i logična, pre svega jer je programski koncept koji je usaglašen sa novim svetskim trendovimai zahtevima gledalaca potpuno drugačiji. I Radio B92 je doživeo potpunu transformaciju pre dve godine, kada je promenio naziv u Play i novim konceptom brzih informacija i muzičkih hitova postao ubrzo broj jedan – kaže izvor Blica.

 

Upravo rukovodeći se uspehom radija, menadžment televizije je doneo odluku da se u novu jesen uđe ne samo s novim programom, već i sa potpuno novim vizuelnim identitetom koji se, prema rečima našeg izvora, studiozno pripremao.

 

PR služba televizija nije potvrdila, ali nije ni demantovala saznanja Blica.

 

Tačno je da će od jeseni biti velikih promena i iznaneđenja. Naša kompanija se trudi da uvek bude korak ispred i iznenadi svoje gledaoce na najbolji mogući način, tako će biti i ovog puta. Kreativno, moderno, osveženo, kako programski tako i vizuelno. Uskoro ćete videti o čemu se radi – rečeno je za Blic.

 

Izvor: eKapija

 

 

 

Meni su rekli da vi postojite

Pre nego što je došao Laki

Nož Marine R.

Umetnost putovanja II

Kategorije

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .