Na promocijama romana obično govore izdavači, kritičari, recezenti, novinari i autori. Hvale ili prepričavaju knjigu, a publika se dosađuje i jedva čeka da sve bude gotovo.
Da može drugačije pokazuje primer Marine Bulatović Barny. Svoje petnaestogodišnje iskustvo u odnosima sa javnošću, tokom kojih je doprinela uspehu mnogih poznatih umetnika sa ovih prostora, ovoga puta iskoristila je i pokazala da se roman može promovisati i na drugačiji način. Kreativniji.
Naime, za potrebe interneta i društvenih mreža snimljena su četiri video klipa – odlomke iz romana „Nina od Arabija“ čitaju Neda Arnerić, Ljiljana Blagojević, Iva Štljić i Nenad Nenadović. Režiju potpisuje Ognjen Isailović, a produkciju Reflect studio Beograd.
Ovo je treće dopunjeno i izmenjeno izdanje koje je objavila izdavačka kuća Mali Nemo iz Pančeva.
Dodaj komentar