Bujošević odgovorio Zekić: Vesiću niko nije smanjivao ton

Bujošević odgovorio Zekić: Vesiću niko nije smanjivao ton

Generalni direktor Radio televizije Srbije Dragan Bujošević izjavio je da nisu tačni navodi članice Saveta REM Olivere Zekić o smanjivanju jačine zvuka funkcioneru Srpske napredne stranke Goranu Vesiću u predizbornoj emisiji „Upitnik“ na RTS.




„Prvo, nije nam isti zaključak. Vi kažete da smo smanjili ton Goranu Vesiću, RTS i trojica stručnjaka Fakulteta dramskih umetnosti dokazuju podacima da Vesiću niko nije smanjivao jačinu zvuka„, naveo je Bujošević u odgovoru Oliveri Zekić.

 

Bujošević je naveo i da nije tačno ni da je Vesić bio najglasniji u studiju, a najtiši u prenosu.

 

„Po merenjima koja su uradila trojica stručnjaka za zvuk, u toj emisiji su najglasniji bili ovim redom Olivera Jovićević, Čedomir Jovanović, Goran Vesić, Dragan Šutanovac, Dragan Đilas“, navodi Bujošević.

 

On je Oliveri Zekić poručio i da nije tačno da nikada nije napisala da je „stišavanje Vesića bilo nalog rukovodstva RTS“.

 

Izgleda da niste pročitali svoje pismo u kome mene, Dragana Bujoševića, pitate ‘po čijem nalogu ste smanjili ton'“, navodi se u pismu Bujoševića Oliveri Zekić.

 

Ona je izjavila ranije da nikada nije pomenula da je „stišavanje“ Vesića u predizbornoj emisiji „Upitnik“ na Radio televiziji Srbije bio nalog rukovodstva RTS-, nego je to rukovodstvo samo pitala zašto se to desilo.

 

Kako je navela, odgovorili su joj da jeste bio stišavan.

„Ali, pošto nam je zaključak isti – da Goran Vesić jeste bio utišavan – mislim da sve to možemo da ostavimo za neku drugu priliku, u kojoj će RTS svima, unapred, predstaviti pravila svojih debatnih emisija i način na koji će učesnici biti tretirani, to jest, koliko će vremena svako od njih imati da se čuje„, dodala je Olivera Zekić.

 

RTS je u saopštenju naveo i da su tri stručnjaka sa Katedre za snimanje i dizajn zvuka FDU, vanredni profesori dr Zoran Maksimović i Nikola Kokotović i docent Dino Dolničar, posle analize dve emisije „Upitnik„, od 27. februara i 1. marta, zaključili su da su one „u potpunosti u skladu sa tehničkim standardima evropske unije emitera EBU R128“ .

 

RTS je zatražio mišljenje stručnjaka pošto su u javnosti iznete tvrdnje da je po nalogu rukovodstva RTS-a namerno snižen ton Goranu Vesiću u emisiji „Upitnik“ emitovanoj 1. marta.

 

Taj nalaz se podudara sa analizom koju je uradio stručni tim RTS-a, navodi se u saopštenju i dodaje da je RTS tražio i analizu REM-a, ali je nije dobio.

Izvor: N1.info